ezz > forbruger

 #1  
31.10.2012, 01:36
Henning Holm
Hold Jer langt væk fra dem,man kunne prøve et abonnement i 14 dage,Jeg
returnerede modemet,da Jeg ikke kunne bruge det til min tablet,
inden for denne frist,men de fortsætter med at opkræve penge,den 1/10......
Via hjemmesiden kan man så opsige sit abo,det blev gjort,og en besked på
siden(Dit abonnement er nu opsagt).....

Her den 30/10 får man så denne mail:
"Du modtager denne mail, fordi der er sket ændringer i dit abonnement. Som
oplyst i varslingsmailen d. 30. august 2012 og herefter i OiSTERs vilkår har
vi ændret lidt i måden du betaler dit Mobilt Bredbånd hos OiSTER på og
samlet dine abonnementer under et login, for at give dig et bedre overblik
over dine abonnementer.

Vi ved, hvor vigtigt det er, at forstå sine betalinger og har derfor svaret
på de mest stillede spørgsmål, i mailen her.
Kan du ikke finde svar på netop dit spørgsmål her, kan du finde flere svar
på: [..]

Du kan logge ind på Mit OiSTER og se dine samlede abonnementer på
[..]
Her kan du vælge mellem dine abonnementer i menuen i venstre side. "
Så de lader blot, som abo"et kører videre......
M.H.T. kundesevice,det er en ren vits
Sakset fra hjemmesiden
"
Pt. op til 6 hverdages behandlingstid for mailbesvarelser

Der kan forventes ventetid til kundeservice

Spring køen over: Find svar her på siden"

når man så, vil prøve at opsige abo"et på hjemmesiden igen,får man at vide,
at det kan desværre ikke lade sig gøre,
og at det løber til 1/3-2013.!

De kan rende mig.......
Et kig på Trustpilot,gør det ikke bedre

Tak det hjalp
mvh
Henning Holm
 #2  
31.10.2012, 02:00
Børge Jensen
Henning Holm wrote:

> Hold Jer langt væk fra dem


Ring til deres serviceafdeling i stedet, det er meget bedre og
hurtigere, de er også vant til dine kvababbelser:o)

Jeg har det fint med Oister, jeg bruger det til min bærbare når jeg
er ude i byen, det fungerer fint, og med en meget nem installation,
det hele ligger på pennen.
 #3  
31.10.2012, 03:39
Henning Holm
"Børge Jensen" skrev i meddelelsen news:3vb1

Henning Holm wrote:

> Hold Jer langt væk fra dem


Ring til deres serviceafdeling i stedet, det er meget bedre og
hurtigere, de er også vant til dine kvababbelser:o)

Jeg har det fint med Oister, jeg bruger det til min bærbare når jeg
er ude i byen, det fungerer fint, og med en meget nem installation,
det hele ligger på pennen.
 #4  
31.10.2012, 13:59
Jan Vestergaard
Henning Holm skrev den 31-10-2012:

Gider ikke lade være med at svare efter signatur-adskilleren - så
forsvinder dit svar, når andre svarer på det ;-(

Det er en fejl i Windows Live Mail, som MS ikke vil rette, så det
følger standarden, der gør at du får den mulighed, så når du vælger at
bruge det program, så skal du lave en masse selv, som bliver foræret i
andre news-programmer.

Oister fungerer fremragende her - og mht svartider, så har de en
oversigt på hjemmesiden, der fortæller hvornår, der er nemmest at komme
igennem

Så ring til dem - de meget hjælpsomme, og vil helt sikkert gerne løse
dit problem.

Eller mail og forklar det - så løser de problemet, når de når frem til
din mail.

Jan
 #5  
31.10.2012, 15:54
Henning Holm
"Henning Holm" skrev i meddelelsen
news:nz2d

"Børge Jensen" skrev i meddelelsen news:3vb1

Henning Holm wrote:

> Hold Jer langt væk fra dem


Ring til deres serviceafdeling i stedet, det er meget bedre og
hurtigere, de er også vant til dine kvababbelser:o)

Jeg har det fint med Oister, jeg bruger det til min bærbare når jeg
er ude i byen, det fungerer fint, og med en meget nem installation,
det hele ligger på pennen.
 #6  
31.10.2012, 19:04
jens
"Henning Holm" <allig8or125> skrev i en meddelelse
news:nz2d
[..]
> Så er kundeservice kontaktet efter ca. 30 minutter i kø,
> de kunne desværre ikke se, at modemet var kommet retur,og min opsigelse
> via hjemmesiden,var heller ikke registreret,så mit abo,fortsætter til den
> 1/3-2013 !
> Så Jo....de er flinke....:-(
> Så nu er betalingskortet kortet spærret,og det var det.
> hilsen
> Henning Holm


Uha da, mon ikke de sender dig en faktura/girokort, der så koster 100,-
bobs oven i! Jeg ved det ikke men har da prøvet det andre steder når jeg har
spærre for kontokort betaling. Jeg har kun haft lidt problemer med Oister,
intet i modsætning til andre udbyder dog mest ang. forbindelse og hastighed.
Mvh Jens
Lignende emner